PoTetovaný

EXCLUSIVE, INSTAGRAM, VINCENZO

Tetování.
Při včerejším nočním brouzdání internetem, se mi náhodou
podařilo narazit na docela zajímavou diskuzi, kde bylo hlavním tématem právě tetování. Někteří ho nesnáší, mají v
dnešní době ještě stále utkvělou představu, že tetovat se
může leda tak trestanec při dlouhé chvíli ve vězení a trápí
se myšlenkami, jak by s ním vypadali v důchodu. Většina dnes ale /naštěstí/ považuje tetování za umělecké dílo, za demonstraci
svého osobního názoru. I já se můžu malým tetováním
pochlubit a to na pravé noze, pod kotníkem. Nechal jsem si ho
udělat již před několika lety, ale dodnes toho nelituji, má pro
mě obrovský význam. A nejsem sám, kdo se nechal tetovat. I
Vincenzo má na svém těle několik obrázků. A hrozně se mi to na
něm líbí.



Czech Blondýn

One thought on “PoTetovaný

Leave a Reply

