EXCLUSIVE

 
Přeji vám krásný den. V posledních týdnech, jakmile mám trochu volného času, vařím, smažím a peču. Začátky byly těžké, kuchyň nebyla nikdy mou kamarádkou a nejednou se stalo, že výsledný pokrm letěl z hrnce přímo do odpadkového koše. Ovšem začínám se zlepšovat a mám obrovskou radost, že se mé výtvory konečně dají jíst. Radost tak velikou, že jsem přemluvil přítele a vyrazil s ním včera večer na nákup nového jídelního servisu. Bohužel, výběr v českých obchodech je hodně mizerný, hlavně pro mě, jako velmi náročného zákazníka a proto nám trvalo docela dlouho najít ten správný, ve kterém by se mi má představa o vysněném jídelním setu nevypařila před očima stejně rychle jako pára nad hrncem. Jaký je váš vysněný jídelní servis?
 
Czech Blondýn

Leave a Reply

