EVENT, EXCLUSIVE
 

Fotografovala – Monique
 
Září. Každým rokem, touto dobou, se toho děje tolik zajímavého. Nedočkavě vyhlížím jedno z nejtlustších vydání Vogue US, tentokrát na obálce se zpěvačkou Lady Gaga, který mně vždy zaměstná hned na několik kávových chvil. Módní průmysl žije o několik měsíců napřed, atak zatímco si ještě všichni užíváme krásného počasí a babího léta, obchody nás už pomalu začínají zásobovat podzimním a zimním šatníkem a aby to bylo všechno ještě více zamotané, tak návrháři nám v uplynulých dnech, týdnech, odprezentují v rámci fashion weeků v Paříži, Miláně, Londýně a New Yorku kolekce s jarní tématikou pro rok 2013. Ani Praha ale nezůstane s módou pozadu. Už ve čtvrtek 13. září odstartuje Prague Fashion Weekend a hned po něm, v pondělí 17. září potom začne Dreft Fashion Weekend. Chystáte se některý z nich navštívit? Na jakou módní přehlídku se těšíte nejvíce?
 
Czech Blondýn

20 thoughts on “

  1. Bohužel žádný nenavštívím, i když to musí být skvělý zážitek !
    Kávu moc nepiji, ale ty o tom vždy tak pěkně napíšeš, že snad dnes neodolám a kávovou chvíli si také užiji :))

    Michell

  2. Dobrý den, pane.
    Tedy promiňte (anebo nepromíjejte – jak je Vám libo), ale to, co provádíte s českým jazykem, je už do nebe volající. Copak Vám čeština udělala, že ji takhle prasíte?!
    (…návrháři nám v uplynulých dnech, týdnech, odprezentují…)
    Budiž – jsem natolik tolerantní, že pro tuto chvíli skousnu Váš divný výraz “odprezentují”. Lze napsat třeba “předvedou”, ale mějte si prozatím to své “odprezentují”.
    Ale – pokud něco teprve odprezentují, nastane to až v budoucnu, tím pádem se to nemohlo stát v uplynulých dnech či týdnech.
    Buď v uplynulých dnech (a) týdnech odprezentovali nebo v následujících dnech odprezentují…
    A jak jsem teď několik tvarů slova odprezentovat sama napsala, definitivně jsem si ho sama pro sebe zařadila mezi zhovadilosti.
    Ale Vy si ho klidně používejte dál, pokud se nezmůžete na něco příhodnějšího.
    To, o čem jsem výše psala, není jediným chybným místem ve Vašem dnešním příspěvku – a rozebírat řádek po řádku a větu po větě – joj, to by byla celodenní šichta.
    Co je platné, že jste se trochu zlepšil v umisťování interpunkčních znamének, co je platné, že jste se zlepšil i v psaní i/y, když celek stále vypadá jak po masakru motorovou pilou…
    Určitě jste již někdy slyšel o kurzech tvůrčího psaní. Není to řešení pro každého, ale pokud tak strašně moc toužíte projevovat se prostřednictvím psaného slova, proč nezkusíte nějaký ten kurzík absolvovat?
    Hagil

  3. Podle mého názoru, není na slově odprezentují nic špatného. Prosím opravte mě, pokud se mýlím, ale zdaleka všechny přehlídky ještě nebyly předvedeny 🙂 Fashion weeky začaly teprve před několika dny a větší část přehlídek máme stále před sebou.
    Žádný kurz se navštívit nechystám, pokud Vám mé psaní a blog tolik vadí, uráží, potom není nic jednodušího, než si ho přidat na seznam ignorovaných stránek.
    S přáním hezkého dne
    Czech Blondýn

  4. Aha – takže kromě mluvnických a slohových mezer máte též potíže s tím, abyste porozuměl textu. Ale to nic, na to se zpravidla neumírá.
    Nevím, z čeho mylně usuzujete, že mi vadí či mě uráží Vaše psaní a blog – nevadíte mi ani Vy ani Váš blog, ale vadí mí, jak surově zacházíte s českým jazykem. Čeština se Vašim neomaleným nájezdům sama nemůže bránit, snažím se ji tedy bránit já.
    Hagil

  5. Aha, no to je zvláštní, já v minulosti psal několik článků do českých magazínů nebo na internetové módní stránky a zase tak strašné to nebylo. Ano přiznávám, že pár chybiček se mi tam občas vloudilo (nikdo přece nejsme neomylní), ale že by mě někdo káral za češtinu jako takovou, to se mi tedy nestalo. Ale to je Váš názor, který já nebudu vyvracet. Zkuste se porozhlédnout jinde, nebudu a ani nechci konkrétně jmenovat, ale jsou blogy, kde je čeština ještě v horším stavu, než u mě. Tím se samozřejmě nechci omlouvat!

  6. No – to je od Vás hezké, že vlastní neschopnost nechcete omlouvat poukazováním na ještě horší češtinu na jiných blozích, ale nějaké konkrétní odkazy byste mi mohl poskytnout jako vodítko…
    Také odkazy na internetové módní stránky s Vašimi články by mě velmi potěšily – třeba mi po přečtení Vašich dřívějších prací spadnou šupiny z očí. Takže: pod jakými pseudonymy a kde (kromě tohoto blogu) si mohu přečíst Vaše články?
    Děkuji za informace.
    Hagil

  7. No – jak už jsem psal výše, konkrétní odkazy na stránky, kde je čeština ještě horší než u mě, psát nebudu. Nechci těm blogům dělat reklamu, nechci se později zaplést do hádek s jejich autory a nechci jim přivést takového kritika a rýpala jako jste Vy!
    Z podobného důvodu Vám nebudu uvádět ani odkazy na své články, sepsané pro jednotlivé módní stránky. Nepotřebuji zrovna Vám a dalším podobným anonymům něco dokazovat, nepotřebuju aby ony články byly kritizovány, pošpiněny. Stejně jsou už minulostí a v současné době píši pouze na svou stránku…

  8. Ahaaa – už to pomaličku začínám chápat; Vy asi patříte k těm exotům, kteří svůj blog nepíší proto, aby si v něm co nejčastěji co nejvíce lidí s potěšením četlo, ale proto, aby se většina zklamaně a co nejrychleji pakovala jinam, že? Vaše tvorba je natolik speciální a mimořádná, že je určena pouze speciálně a mimořádně vybaveným jedincům. Tak to mám pech – nejsem speciálně a mimořádně vybavena.
    Mohu Vám zde na důkaz mé dobromyslnosti zanechat malý dáreček? Věnuji Vám větičku, ano? Když považujete za normální obrat “návrháři nám v uplynulých dnech odprezentují…”, co byste říkal na toto: Včera budeme snídat a zítra jsme obědvali. – Na to, že takovouhle koninu plodím poprvé, nevypadá to zle, co myslíte?
    Hagil

  9. 🙂 Hagil, ty anonymko, to nemá cenu.

    Blondýnek doteďka nepochopil, že třeba před dvojtečkou se nepíše mezera. Když vidím jeho “Ctech Blondýn : Fashion Photography,” chce se mi plakat.

  10. Czech Blondýn: Hele, když kritizuješ překlepy, napiš to apoň správně česky, já vidím tři hrubky

  11. Hele, neměl bys být spíš Analfabet Blondýn než Czech Blondýn? Česky totiž fakt psát nezvládáš.

Leave a Reply

