BERLIN, EXCLUSIVE, FOOD AND DRINK

Fotografovala – Manuela Hoffmann
 
Berlín. Jedno z dalších naprosto fantastických měst. Strávil jsem tam nakonec mnohem více času než jsem na začátku předpokládal a byly to dny velmi náročné jak po fyzické, tak po psychické stránce. Kamarád a amatérský fotograf Elias mně oslovil s nabídkou docela zajímavého projektu, focení v netradičních podmínkách a na velmi netradičních místech. Všechno to bylo naprosto bláznivé. Do konce svého života budu vzpomínat na focení uprostřed berlínského náměstí pouze ve spodním prádle a na zmatené výrazy nedaleko stojících strážníků, kteří netušili co mají v takové situaci dělat a asi po hodině slintání se nakonec zmohli pouze na mírné pokárání. Společně se mnou byl do tohoto šíleného kolotoče zapojen ještě jeden německý model Leon, se kterým jsem přežíval v jednom ( ale velmi pěkném a zrekonstruovaném ) pokoji s kuchyňským koutem a který se rád chlubil svým vypracovaným a opáleným tělem, neustále si patlal na rty jahodovou tyčinku, po večerech hrával na kytaru a se kterým jsem během těch šesti dnů vypil litry červeného a bílého vína. Ikdyž jsem byl v Berlíně hlavně kvůli pracovním povinnostem, našel jsem si čas i na návštěvu obchodního domu Kadewe nebo několika typických berlínských hospůdek. Za návštěvu ale rozhodně stojí i malá kavárnička The Barn, která svým interiérem hodně připomíná kavárny v Londýně nebo podnik No Fire No Glory, ze kterého se Vám hlavně kvůli velmi dobré kávě a domácím sladkým, slaným koláčům nebude chtít odejít.
Czech Blondýn

19 thoughts on “

  1. Berlín je cool jako svině. Vlastně hip se teď říká. A ty kluby, kultura, umělecká scéna, to si Praha může nechat zdát. A navíc je to k moři kousek. Všechno správně. (A taky tam můžou pěkný kluci jen tak postávat v trenkách na náměstí.)

  2. Tak se ukaž, jak nemažeš negativní komentáře, které nejsou vulgární: V Berlíně jsi nebyl. My, kteří Berlín známe o něco lépe, protože jsme v tomto městě strávili kus života, víme, že to, co píšeš je výmysl. Především historka s policií se ti v Berlíně prostě stát nemohla. Z celého postu je vidět, že jsi vzal kousky textu z různých zdrojů (sice nevím z jakých, ale ze stylu psaní to jde docela dobře poznat) a splácal to dohromady. Pavlína H.

  3. Pavlíno, to je Tvůj názor, který Ti nikdo nebere a na který máš právo. Historka s policií, historkou není, opravdu se stala, ale to ti nemůžu dokázat. Na článku jsem pracoval sám, texty jsou z mé vlastní hlavy. Když jsou podle tebe okopírované, najdi mi tedy jejich zdroj. Co se týče stylu psaní, takhle já píšu, tohle je můj styl.

  4. Tak rozmýšleli jsme se mezi Alexanderplatz a Gerdarmenmarkt, protože zbytek náměstí většinou obsahuje dětská hřiště a pískoviště, což by v případě našeho focení mohlo pobouřit některé rodiče a to jsme nechtěli riskovat. Alexanderplatz se nám nakonec zdálo příliš hektické, proto jsme zvolili Gerdarmenmarkt..

  5. Zvláštní, na to, jak jsi všude byl, nikdy neukážeš ani jednu svou fotku z daného místa. Ani profi, ani soukromou.

Leave a Reply

