EXCLUSIVE

Fotografovala – Olga ( LikClick Photography )
Často se mě ptají jak bych charakterizoval svůj styl. Vždy se na chvíli zamyslím a s mírnou nervozitou v hlase odpovím, že nemám vyhraněný styl a že se většinu času cítím jako chameleon. Jsou rána, kdy se rád obleču do něčeho barevného, originálního nebo extravagantního, kdy mám chuť provokovat a být středem pozornosti, šokovat. Někdy se zase probudím s náladou nevyčnívat z davu a spokojím se tak s tlumeným odstínem barev a klasickými střihy oblečení. Časem jsem si ale uvědomil jedno. Že dávám velkou přednost geometrickým vzorům a asymetrii.
Czech Blondýn

2 thoughts on “

  1. Je to těžké jen tak definovat, já mám taky chvíle, kdy jsem ráda za dámu, obleču si pěknou halenku s volány, nebo šaty a jindy zase radši vytáhnu oversized košili a tenisky 😉

Leave a Reply

