EXCLUSIVE, MORNING, VINCENZO

Často sedávám při západu slunce na náplavce, kochám se pohledem na stověžatou Prahu a máčím si nohy v ledové Vltavě. A jednou tam tak sedím, zasněně hledím, když vtom mi spadne do řeky bota. Díky romantické náladě jsem nezpanikařil. Zůstal jsem klidný až do chvíle, kdy mi došlo, že budu muset odejít jako blázen v jedné mokasíně. Zachránil mě až proplouvající parník, který zvedl vlny a téměř utopená bota se tak vrátila zpátky ke břehu. Poslední sluneční paprsky ji pak vysušily, takže napínavý příběh měl dobrý konec a dokonale pobavil ostatní romantiky sedící podél řeky. Další dokonalá pohroma se odehrála druhý den dopoledne. Přišel jsem o diář, který zároveň sloužil jako telefon. Nejenže jsem netušil, kde mám být, ale nemohl jsem se za své výpadky ani omluvit. Po pár hodinách beznaděje se mi podařilo obnovit data v iPhonu. Tak alespoň něco. Ipřes tyto nesnadné chvíle jsem zažil jedno ze svých nejkrásnějších ranních probuzení v životě, to když mě Ital probudil svým sladkým polibkem na tvář a odvedl mě ospalého na terasu k prostřenému stolu se snídaní. Bylo tam všechno co mám rád. Čerstvá káva, sklenice studeného mléka, bílý jogurt, křupavé pečivo, sladká marmeláda. Takové ráno nemám každý den a proto jsem si ho pořádně užil.
Czech Blondýn
4 thoughts on “

  1. Krásný život musíš mít 🙂 se skvělým člověkem v pěkném prostředí a ještě o tom bezvadně píšeš. Takovou snídani bych ani já neodmítla s úšklebkem.

  2. Takové krpy jako tobě s botou se mi stávají častěji než bych chtěla, co už, aspoň se ostatní kolemjdoucí nenudí 😀 Přítel je opravdu úžasný, taky bych chtěla něco takového zažít s tím svým…
    Zdraví Eve.h

  3. Skvělej příběh 😀 mně do vody spadlo už asi milion věcí, ale pokaždé jsem je naštěstí vylovila 😀 A o takové snídani, pokud si ju sama nenachystám, si můžu nechat jen zdát 😀

Leave a Reply

