EXCLUSIVE, VESPA
Sháníte praktický dopravní prostředek do města? A napadlo vás někdy pořídit si skútr? Ve čtvrtek dopoledne jsem na jednom takovém, stylově červeném s retro nádechem od Vespy, vypůjčeném od kamarádky, která ho dostala jako dárek od manžela k prvnímu výročí svatby, vyrazil do pražských ulic. Jedno se mu upřít nedá – tam, kam jsem potřeboval, jsem dorazil včas a konečně neměl problém s dochvilností. Nebýt tak drahý, už bych měl dávno jeden zaparkovaný před domem. Naším cílem bylo Staroměstské náměstí a butik Pal Zileri.
Czech Blondýn
8 thoughts on “

  1. Souhlasím, že skútr s nádechem Vespy je nádherný a určitě praktický. Nicméně, já mám respekt z motorek, skůtrů a Vesp – přeci jen v autě je člověk trochu chráněný kapotou, kdyby se něco stalo. Ale vzhledem k tomu, že se budu v brzké době stěhovat za město, tak by se Vespa na ježdění na koupaliště hodila, protože tam nejezdí tolik aut a kamionů. 🙂

  2. Zrovna jsem se vrátila z dovolené a Vespy mě naprosto uchvátily. Prostě nejstylovější svezení 😉 Přeju hezký víkend.
    Zdraví Eve.h

  3. Souhlas, každé má svoje pro a proti. V autě jsme sice víc chráněni, ale kvůli zácpám a podobným dopravním komplikacím, mám problém dostat se na určené místo včas. Naopak se skútrem to problém není, projedu jím kdekoli ( skoro ) ovšem, je tam větší riziko úrazu, hlavně po pražských silnicích, ostatně, jak sama píšeš…

  4. Skutr je skvelej! Kdyz jsem naposledy byla v Rime, potkala jsem skupinu asi 20 lidi na skutrech ve vsech odstinech pastelovych barev a k tomu sladeny Ray Banky! Vypadalo to skvele…

  5. Já jsem viděla ve Francii obchod, kde měli vystavené úžasné skůtry podle duhy. Ale ve všech barvách a v pastelech ještě ke všemu, nádhera. Po návratu o něm hodně uvažuji.. 🙂

Leave a Reply

