EXCLUSIVE, FOOD AND DRINK, SHOES

 V sobotu jsem vyrazil ve společnosti kamarádky Lucky na nákupy bot a na oběd do restaurace Mlýnec, sídlící u Karlova Mostu. Proč zrovna na nákupy bot? Oba dva jsme měli špatnou náladu a Lucka tvrdila, že jediný zaručený recept, jak se jí rychle zbavit je právě nákupem bot. A měla pravdu. Ještě přesně si pamatuju co vždycky říkávala má babička, že nejdůležitější jsou kvalitní a pohodlné boty a toho se já pokouším při jejich nákupu vždy držet. Proto si myslím, že se opravdu vyplatí trochu více do nich investovat. Raději sem ani nebudu psát kolik jsem nakonec za ty svoje z jednoho pražského butiku utratil, protože vím, že polovina z vás by mi tento článek okomentovala slovy, že musím být blázen, když dám takovou částku jenom za boty. Protože nám v peněženkách ještě zbylo pár drobáků, zašli jsme si na oběd do restaurace Mlýnec. Ještě před pár měsíci bych navrhl podnik Grosseto Marina na Alšově nábřeží, ale po poslední návštěvě a velmi špatných zkušenostech s obsluhou jsme raději dali přednost šéfkuchaři Markovi Purkartovi a jeho novému menu, připravenému stylem Sous Vide, tedy ve vakuu a pod tlakem.


Czech Blondýn
7 thoughts on “

  1. Mne sa zdajú niektoré sumy tiež prehnané za topánky,ale zase na druhej strane je také nepísané pravidlo – keď na to mám prečo si to nekúpiť 😉

  2. Já bych tě za cenu neodsuzovala, je to každého věc, kolik za boty utratí. Jinak nákup but je pro mě určitý druh relaxu a když si nějaké nové koupím, tak mám vždy lepší náladu. 🙂
    A já jakmile lehnu do postele, tak usnu jako miminko. Pracovní povinnosti mi poslední dobou připraví o kus energie, ale stále doufám, že to bude zase brzy v pořádku. 🙂

  3. Jít nakupovat je na špatnou náladu opravdu nejlepší lék 🙂 kéž by to ale můj přítel uměl pochopit, tak jako ty 😀 moje vysvětlení, že bot není nikdy dost nějak nezabírá 😀

Leave a Reply

