EXCLUSIVE, WORK

Fotografovala – Shini ( parkandcube.com )
Miluju překvapení. Zrovna dnes ráno mi byla poslíčkem doručena obálka s finální verzí snímků, které jsem fotil před nedávnem a které svou dlouhou cestu nakonec zakončí na stránkách českého gay magazínu. Opravdu moc se mi líbí a mám z nich obrovskou radost. Nemůžu se dočkat až se Vám s nimi pochlubím na svém facebooku, bohužel si na tuhle chvíli musíme všichni ještě pár dní počkat. Myslím že se jedná o moje zatím nejodvážnější fotografie, které jsem za celou svou kariéru doposud nafotil. Jedná se o letní editorial, proto bylo použito minimum oblečení a naopak spousta opalovacího krému. Nebylo proč se stydět. S fotografem se osobně znám a nebudu vám lhát, když povím, že částka, kterou jsem po focení inkasoval, byla také jedním z hlavních důvodů, proč jsem na spolupráci kývl. Navíc si myslím, že pokud se jedná o vkusné, elegantní a správně nafocené snímky, nikoho to nemůže pobouřit, možná jen trochu šokovat nebo překvapit. Každopádně se máte opravdu naco těšit
Czech Blondýn
5 thoughts on “

Leave a Reply

