EXCLUSIVE, ST. JOHN
Blíží se termín mého odletu na St. Johna. Za dva týdny se budu opalovat na pláži a cachtat v moři a proto začínám pomalu hysterčit, abych do té doby stihl všechno zařídit a na nic důležitého nezapomněl. 
Mým privátním úkolem posledních dní je potřeba se vybavit plavkami. Každoročně si kupuju nové podle posledních módních trendů a k nim nosím ty z minulých let, což mi docela stačí. Možná že by někteří z vás mohli namítnout, že na nákup plavek v červenci je docela pozdě, ale to si já nemyslím. Obchody zrovna v tomhle období praskají množstvím naprosto odlišných kousků a proto je rozhodně z čeho vybírat. Několik jsem jich obešel, ale ohromen jsem byl až nabídkou na internetové stránce značky Andrew Christian, na kterou mi poslala link kamarádka. Zcela vážně přemýšlím o tom, že si některé objednám. Má to však hned dva problémy – ikdyž nejsem žádným amatérem co se týče nakupování po internetu, jsou určité věci, které si raději vyzkouším v kamenném obchodě. Kromě spodního prádla a bot k nim patří i plavky. Problémem druhým je moje neschopnost vybrat si ty pravé. Líbí se mi naprosto všechny. Ceny nejsou zrovna nízké, ale za kvalitní plavky jsem ochoten vytáhnout z peněženky nějakou tu korunu navíc. A věřím, že ty od Andrewa Christiana kvalitní jsou.


Czech Blondýn
Leave a Reply

