EXCLUSIVE, FOOD AND DRINK, WORK

Začátek týdne pro mně znamenal náročné focení pro jednoho českého stylistu. Náročné proto, že v místnosti, ve které se fotilo, se teplota, ipřesto že tam byla klimatizace, pohybovala vysoko nad běžným standardem a proto si asi dokážete všichni živě představit, jaké horko nám všem v jednom z pražských ateliérů bylo. Zatímco fotograf nebo jeho asitent se mohli svléknout a pobíhat po místnosti polonazí, já musel trpět v upnutých kalhotech, košilích a uzavřených botech. Každou chvíli se mi na obličeji roztékal make-up, který mi musela maskérka stále dokola a dokola upravovat. Fotograf byl ale naštěstí profesionál, takže přesně věděl co chce, mě nedělalo problém mu vyhovět a proto jsme se všichni po třech hodinách dočkali vysněného konce a oficiálních snímků, které čeká už jen úprava photoshootem. Naše radost neznala mezí. Vyčerpaní a unavení, jsme se po krátkém odpočinku společně dohodli a vyrazili se ochladit do Žlutých lázní. Tento areál se pro mně stal už mnohokrát záchranou a ani tentokrát tomu nebylo jinak. Koktejl od barmana z Modrého baru chutnal fantasticky a osvěžení ve vodě mi udělalo vážně dobře. Ideální zakončení horkého letního dne, nemyslíte?


Czech Blondýn
10 thoughts on “

  1. Jejda, tak to věřím, že to bylo náročné a věřím, že relax v lázních s vychlazeným koktejlem byl po tom všem opravdovou úlevou 🙂

  2. Adobe vyrábí photoshop a ne photoshoot.. i kdyby takový program existoval, tak žádný příčetný profesionál ho používat nebude, prostě používáme skoro všichni photoshop. Protože je promyšlený, variabilní a kompatibilní se vším dalším od adobe. Je ostuda, když tohle neví člověk, co se kolem focení pohybuje, i když jako model.
    Šárka

Leave a Reply

