EXCLUSIVE, FOOD AND DRINK, VINCENZO

Tak jsem nakonec to víkendové kempování přežil ve zdraví a bez sebemenší újmy na těle. Na poslední chvíli se mi podařilo den před odjezdem sehnat alespoň trochu kvalitní a cenově přijatelný spacák, který sice nebyl úplně podle mých původních představ, ale ta jedna noc se v něm rozhodně přežít dala:-) Naštěstí jsem si nezapomněl přibalit ani sprej proti komárům, kterému z poloviny vděčím za nerušený několikahodinový spánek. Musím uznat, že nejkrásnějším koncem letního dne je určitě posezení s přáteli na břehu jezera s lahvemi vychlazeného Frisca při nádherném západu slunce. Po setmění následovalo opékání buřtů a půlnoční nahé koupání. Jedním slovem to bylo bezva. Já jen doufám, že si tento výlet s těmi samými lidmi brzy zopakuji. Po příjezdu domů jsem si ještě ani nestihl pořádně vybalit a už jsem se nechal přemluvit a vyrazil s Italem na golf do Prague City Golf Clubu, při kterém jsme se zase o trochu více sblížili. Po dvouhodinovém běhání za míčkem, jak tomu já říkávám ( a rozhodně tím nechci nikoho urazit, sám tento sport miluji ) na zelenkavém, čerstvě posečeném trávníku, jsme si v restauraci Patium pochutnali na řeckém salátu s červenou cibulkou, oregánem, olivami a feta sýrem a hlavním chodu – rizotu s kousky kuřecích prsíček s hrachovými lusky a parmazánem. Ze začátku jsme se nemohli shodnout, zda budeme jíst uvnitř nebo venku, protože oba interiéry podniku jsou dechberoucí. Nakonec, hlavně kvůli slunečnému počasí a krásnému výhledu na hřiště, jsme se rozhodli pro venkovní stolování.


Czech Blondýn
3 thoughts on “

  1. “Uvnitř nebo venku”? To obé jsou “interiéry”? Kam ten svět spěje, že ani venku se nám nepodaří uniknout z interiéru, že? 😉

  2. Interiér je nicméně pouze v místnosti, venku je vždy exteriér. Hochu, hochu, nezesměšňujte se, prosím!

Leave a Reply

