COFFEE, EXCLUSIVE, MORNING
Miluju letní rána. Probudit se, jít si zaběhat, dát si osvěžující sprchu, posadit se na terasu, nasnídat se, vypít si hrnek lahodné kávy a přečíst si v klidu ranní noviny. Mám to velké štěstí, že takto můžu snídat opravdu každý den, protože mi to moje práce dovoluje. Možná tím někoho naštvu, možná mi to spousta z vás ani neuvěří, ale protože jsem výdělečně samostatný a závislý jenom sám na sobě, opravdu si to můžu dovolit. Co mě ten den čeká si vybavím až s pomocí diáře, který je pro mě absolutní nezbytností v každém ročním období, protože si zásadně nic nepamatuju, pokud to nemám černé na bílém a to nejlépe hned několikrát. Pokud mám dopoledne volno, vyrazím většinou do svého oblíbeného fitness centra, kde si na běžícím páse dávám svých pět kilometrů. Protože jsem si byl, ale včera večer zaplavat v bazénu a zrelaxovat se v sauně wellness hotelu Duo, cítím se dnes jako znovuzrozený a na cvičení nemám ani pomyšlení. Navíc v sobotu ráno odjíždím ve společnosti svých dvou nejlepších kamarádů stanovat k jezeru a je potřeba ještě dokoupit nějaké jídlo, pití a v mém případě i spacák. Děsí mě představa, že se mi žádný nebude líbit, že neseženu žádný kvalitní ale cenově přijatelný a proklínám se, že jsem jeho nákup nechal doslova na poslední chvíli.
Czech Blondýn

5 thoughts on “

  1. Mmm, takovu snídaní, jako je nafotografii, bych si také dala, ale pak by bylo potřeba i to fitko. 🙂
    Užij si výlet a hodně štěstí při pořizování spacáku! Já mám od zítra dovolenou a jedu pryč. 🙂

  2. tak to ti trošku závidím! 😀 i když dva měsíce budu mít rána velmi podobná! 😀 hodně štěstí se spacákem! 🙂

  3. Pěkně strávený den, taky by se mi takový líbil:) Ale prosím – vymaž tu čárku ve větě “Protože jsem si byl…”! I když je to před ale, tam opravdu čárka být nemá!:D:) L.

Leave a Reply

