EXCLUSIVE, HAIR

Fotografovala – Shini
 
O vlasy se snažím starat důkladně a pravidelně. Vlastně musím, protože pro mou práci v modelingu jsou velmi důležitou součástí. Vzhledem k tomu, že jsou velmi často vystaveny extrémním podmínkám, snažím se jim čas od času dopřát menší luxus a věnovat jim péči, kterou si jistě zaslouží. Proto jsem před několika dny odpoledne, navštívil kadeřnické studio Pátá Avenue, které mi doporučila kamarádka a kde se specializují na americkou vlasovou kosmetiku Redken. Se svou kadeřnicí, která si dala záležet jak na samotném stříhání, tak na konečné tvorbě účesu, jsem si během různých procedur, povídal o vlasové péči, produktech vhodných přesně pro můj typ vlasů a také o samotné značce Redken, která byla založena už v roce 1950. Odcházel jsem spokojen s oslnivým účesem jako americká hvězda, což jsem prezentoval svým širokým úsměvem od ucha k uchu a slibem, že to rozhodně nebyla má poslední návštěva v tomto salonu.
Czech Blondýn
2 thoughts on “

Leave a Reply

