EVENT, EXCLUSIVE, FOOD AND DRINK, VINCENZO
Pondělní odpoledne jsem strávil na česko-italském pikniku v Riegrových sadech na Vinohradech v milé společnosti dvorního architekta, velmi sympatického třicátníka, pocházejícího z Milána, Itala * doplň libovolné jméno * ( zatím ho nechci prozrazovat ), na kterém se mi strašně líbí jeho přízvuk, jeho neoholená tvář, štíhlost, elegantnost se kterou nosí obleky, smysl pro humor, oblak parfému, který se mi stále ještě nepodařilo identifikovat a se kterým jsem se seznámil ve čtvrtek na skandinávské párty časopisu Glanc. Okamžitě jsme si padli do oka a před odchodem domů si vyměnili telefonní čísla. A jaké milé překvapení, když mi v neděli volal a žádal mě o další setkání. Byl jsem oděn do černého, protože jsem měl za sebou zrovna oslavu ku příležitosti otevření nového butiku Obssesion s přídomkem Furs, Shoes and Accessories, který byl slavnostně otevřen na Maiselově ulici místo bývalého Aignera, což nebyl zrovna ideální dress-code, ale protože se mi nechtělo převlékat, nezbylo mi nic jiného, než to překousnout a vydržet. Když nepočítám rozteklé cupcakes, od kterých jsem byl celý upatlaný, bylo posezení v trávě velmi příjemné. Povídali jsme si o životě, Ital mě uchvátil vším, čím mohl.. inu, bylo to moje nejlepší odpoledne za posledních několik týdnů.
Czech Blondýn
One thought on “

Leave a Reply

