EXCLUSIVE
8 thoughts on “

  1. Tak to máš krásnou destinaci na dovolenou. 🙂
    Já mám začátkem července – mířím na Slovensko a do Maďarska. A koncem září chci někam relaxovat k moři a viděla bych to na Turecko…

  2. Jsem ráda že jsi zpět. 🙂 Dovolenou si užij a snad nás potěšíš fotkama.
    My jedeme do Francie, poblíž St. Tropez v sobotu. Byla jsem minulý rok v Turecku a hned bych se tam vrátila. 🙂

  3. Děkuju Anne. Fotky určitě budou. Už vím čeho se mám vyvarovat a co naopak vyzdvihnout 🙂 I u tebe doufám, že se na blogu pokochám fotkami z Francie, ve které jsem ještě nebyl a počtu si nějaké tvé, určitě zajímavé, zážitky…

Leave a Reply

